Eindelijk op weg!

20 mei 2017 - Irun, Spanje

Na een heel kort nachtje was het eindelijk uur nul. De voorbereidingen begonnen ons tegen staan. Nu op voor het grote werk. Op het lange wachten in de rij na bij de drop off van de bagage verliep onze reis uiterst voorspoedig. Bij zowel de bus van vliegveld naar het station en de aansluiting lukte dat in 10 minuten. Hierdoor lukte met wat zoeken en vragen rond 14.30u bij onze hostel te zijn.

Eenmaal ingeschreven kregen wij als speciale behandeling de enige 2 persoonskamer toegewezen een luxe zoals we later zouden ontdekken. Op onze verdieping logeerden zo'n 25 pelgrims. Een gezellige boel, de gasten afkomstig uit heel europa en canada vormden onmiddellijk een hechte groep en er werd  ervaringen werden uitgewisseld.

Voor vandaag is direct voorlopig ons verslag, want de dag was erg lang. Foto's worden op een later tijdstip toegevoegd.

Hartelijk groet van Jeannette en Marfa?

1. Jan van de Ven:
    21 mei 2017
    Fijn om te horen dat alles goed gaat. Morgen het echte werk. Hoera!
  2. Dien:
    21 mei 2017
    Een voorspoedige start zo te zien ! Hoop dat het verder goed blijft gaan en dat de reis jullie brengt wat jullie hopen. Succes en groeten. Dien.
  3. Jeanne Dees:
    22 mei 2017
    Ik wens jullie een hele goede reis. Geniet van het wandelen in een inspirerende omgeving. Groet van Jeanne.
  4. David:
    22 mei 2017
    Hoop dat jullie goed geslapen hebben en gelijk door naar het volgende verhaal!
  5. Lian:
    Dag Marfa en Jeannette,
    Leuk reisverslagen lezen, ik was al benieuwd! Loop ze met veel zin en verwonder je, gegroet lian
  6. Ine Schellinger:
    27 mei 2017
    Hoi stoere meiden, Ik heb ook al reactie op een ander bericht gestuurd maar een van de reacties zal vast wel aankomen. Geweldig zoals jullie alles doorstaan. Petje af. Veel liefs Ine