Castro Urdiales

30 mei 2017 - Castro Urdiales, Spanje

Vandaag knapte het weer zienderogen op. Zo ook mijn voet. Rust ( en ik heb behoorlijk bijgeslapen) heeft goed gedaan. Jeannette heeft het hele vissersplaatsje gezien. Het binnenhalen van de vangst, de afslag, het strand, een pittoresk centrum, maar ik lekker lui zijn. We genieten van onze ruimte en rust. Morgen weer een nieuwe dag en nieuw aventuur.

Groetjes

Marfa en Jeannette

1. Nina:
    30 mei 2017
    Dolce far niente op zijn tijd! Geniet ervan
  2. Dien:
    30 mei 2017
    Goed zo ! Morgen met frisse moed op pad!
  3. Nan Gelderblom:
    30 mei 2017
    Geweldig wat jullie allemaal beleven,zowel voor -als een beetje
    tegenspoed,in zo'n pittoresk vissersdorpje zou ik ook wel een paar dagen willen luieren en lekker verse vis eten.
    Maar ..... the show must go on ! Succes allebei en wees zuinig op jezelf, big hug Nan.
  4. Remond van miltenburg:
    Beterschap toegewenst Marfa!
    Geniet van jullie avonturen.
    Goede reis, Rémond
  5. Sylvia van Driel:
    31 mei 2017
    Lieve meiden, wat een avontuur en wat vind ik jullie onwijs stoer!!! Hoop dat het al weer wat beter met je voet gaat Marfa. De foto's zeggen meer dan genoeg hoe mooi de tocht die jullie maken is. Ik volg jullie verhalen op de voet en zal wat vaker een reactie geven, weet hoe leuk het is om na een vermoeiende dag even te kijken wat het thuisfront te zeggen heeft. Bij Curves gaat het goed en missen jullie wel en zijn super trots op jullie!! Meiden zet hem op....en ben benieuwd wat de dag vandaag weer brengt dikke kus van mij xxx
  6. Sylvia van Driel:
    31 mei 2017
    Hoi Meiden, heb al eerder een reactie gegeven (zie dit niet terug) maar ik ben ontzettend trots op jullie ben, wat een prestaties. Prachtige foto´s en mooie belevenissen...neem jullie rust en hoop dat het beter met je voet gaat Marfa!
    Succes en een dikke knuffel
  7. Lia:
    31 mei 2017
    Fijn te lezen Marfa dat het weer wat beter met je voet gaat. en dat Jeannette van het vissersplaatsje heeft kunnen genieten. Heel veel succes en sterkte de komende dagen. Groetjes, Lia.
  8. Alex en Denise:
    31 mei 2017
    Ben blij Marfa dat het wat beter met je voet gaat. Ik vind het een heel avontuur.
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen en dat doen we dan ook elke dag.
    Volhouden en ook genieten! Groetjes
  9. Bertie Roos-Huldy:
    31 mei 2017
    Fijn dat de rust je goed gedaan heeft, Marfa. Met 2 gezonde voeten gaat alles beter en hopelijk komen er meer prachtige Spaanse vissersdorpjes. Veel camino-voorspoed en op naar de volgende pleisterplaats. Groetjes Bertie
  10. Marion Rodrigo:
    31 mei 2017
    Ik neem mijn petje nu al voor jullie af, dus de bewondering kan alleen nog maar groeien. Hoop dat de rustdag alle spieren en botten heeft gekalmeerd.
  11. Visser:
    31 mei 2017
    Gelukkig gaat het beter met je voet Marfa. Jeannette kreeg de gelegenheid om dorpje te verkennen. Toi,toi,toi verder. Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie verdere reisverslagen. Sportieve groet.
  12. Fimmy:
    31 mei 2017
    Na een telefoontje van Ko heb ik vandaag jullie reisverhalen gelezen en de foto's bekeken.Een hele onderneming. En wat een bepakking!
    Met mijn culturele groep heb ik in oktober 2016 o.a. de hangende pont, het Guggenheim in Bilbao gezien. Ook ben ik in Guarnica geweest en San Sebastian met een schitterend uitzicht over de Golf van Biskaje.
    Ik wens jullie heel veel succes en hoop op meer verhalen.
  13. Willem Rijnbrand:
    1 juni 2017
    Beterschap en sterkte jullie samen, ik las laats een gedicht, toen moest ik aan jullie denken
    het is Geschreven in 1936 door Mary Stevenson (1922-1966) VOETSTAPPEN IN HET ZAND
    Groetjes Wim
  14. Ine Schellinger:
    1 juni 2017
    Wat fijn dat alles weer goed gaat. Ik geniet van jullie verhalen ,geef steeds antwoord maar wordt geplaats. Stom he.
  15. Marfa Nannini en Jeannette Nienhuis:
    1 juni 2017
    Om je eigen reactie te lezen, moet je eerst afsluiten en daarna opnieuw inloggen!
  16. Isa ooms:
    1 juni 2017
    Hoi oma, jammer dat ik niet aan de telefoon kon zijn. Mama was in de auto vandaar. Maar het is heel goed dat je je onderbroeken en sokken in de zee wast! En ook dat je al 250 kilometer hebt gelopen, ik heb met de avondvierdaagse 20 km gelopen en nu doen mijn benen pijn. Ik ga slapen. Dag oma.
  17. Isa ooms:
    1 juni 2017
    Hoi allebei, super lekker zo'n dagje bijkomen!!! Geniet ervan!
    Liefs femke