Welkom op onze reisblog!

17 mei 2017 - Gorinchem, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    17 mei 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marian van der Linden:
    18 mei 2017
    Succes!!!
  3. Jeannette ter Brugge:
    19 mei 2017
    Nogmaals een prachtige reis gewenst met veel nieuwe ervaringen en veel reflectie.
    Groet van Jeannette
  4. Marion Rodrigo:
    19 mei 2017
    Leuk om jullie reis mee te kunnen zonder blaren en stijve spieren. Veel plezier
  5. Ans van Breugel-Hartman:
    19 mei 2017
    succes en ik hoop dat jullie niet al te veel slecht weer treffen.
  6. Marianne Broekhuizen:
    19 mei 2017
    Heel veel plezier en leuk, dat ik mee mag reizen via deze blog.
  7. Alex en Denise:
    19 mei 2017
    Wij wensen jullie veel succes met jullie mooie reis en blijven jullie volgen.
  8. Jeanne Dees:
    19 mei 2017
    Conditie goed houden.. Veel drinken rauwkost eten en veel slapen.
  9. Isa ooms:
    21 mei 2017
    Hoi oma heel veel sterkte en plezier. Wel goed je onderbroek wassen in de zee hè. Groetjes isa
  10. Lex Steijn:
    21 mei 2017
    Heb een mooie reis Marfa. Ik ken je nog niet lang , maar heb op het laatste Probusuitje wel even met je gesproken en daarom weet ik : je gaat het halen ! Geniet en keep safe. Groet van Lex
  11. Lex Steijn:
    21 mei 2017
    Heb een mooie reis Marfa. Ik ken je nog niet lang maar heb wel nog even met je gesproken en daarom weet ik: je gaat het halen! Geniet en keep safe. Groet van Lex.
  12. Jennie en Fer:
    Succes en veel plezier. Groet Fer en Jennie
  13. Jennie en Fer:
    Succes en veel plezier. Groet Fer en Jennie
  14. Sophie Verdoorn:
    21 mei 2017
    Geniet van je omgeving tijdens de topprestatie die jullie ongetwijfeld tot een
    goed eind zullen brengen!
  15. Renée:
    21 mei 2017
    Lieve Jeanette, geniet iedere dag weer van deze prachtige wandeltocht!
    T.z.t. gaan we onze ervaringen delen. Liefs