A lazy walk on a sunny monday morning

22 mei 2017 - Orio, Spanje

Het leek vandaag een sunny lazy walk te worden, totdat we weer bij de bergen aankwamen. Heftige trip naarboven , maar op een goed ontbijt vermag men veel . Heerlijk pension in SanSebastiaan. Gisterenavond ons begeven onder het gewone volk en gegeten bij een authentieke baskische cafetaria (om binnen het budget te blijven. ) Lopend over een eeuwenoud voetpad ( zwaar en glibberig,  stijl naar beneden) zijn  we vermoeid aangekomen in de herberg van San Martin/ Orio. Ook hier kwamen we onze Canadese vriend Jack opnieuw tegen. Sinds Irun onmoeten we hem dagelijks op het eindpunt. Jos, een authentieke rare snuiter. Morgen weer nieuwe avonturen. Er wordt regen voorspeld.

Hartelijke groet van Jeannette en Marfa

1. Dien:
    22 mei 2017
    Vind jullie echt heldhaftig ! Zal een schietgebedje doen dat t droog mag zijn morgen . Glibberige paden in bergachtig gebied is een gruwel. Hou vol !
  2. Nan Gelderblom:
    22 mei 2017
    Glijdend en glibberend,lopend en tippelend proberen jullie je doel te bereiken,hou vol!!
    Leuk om jullie ervaringen te lezen hoe jullie onderdak vinden enz. Ik blijf meeleven,big hug Nan
  3. Jenny branderhorst:
    Hallo stoere meiden,

Nog maar een paar dagen onderweg en al zoveel meegemaakt.
    Ik ben onder de indruk van jullie moed.
    Ga zo door ! Heel leuk om jullie te volgen
    Hartelijke groet
    Jenny
  4. Lia:
    23 mei 2017
    Zoals ik Marfa al had voorspeld, lekker even tijdens m'n koffiepauze een nieuw verhaal lezen. Hoop echt dat de paden niet al te stijl en glibberig worden. Heel veel sterkte en succes. Met aan het eind van de dag een welverdiende gezellige ontspanning.
    Groetjes, Lia
  5. Bertie Roos-Huldy:
    23 mei 2017
    Wat leuk dat jullie nu in St Sebastiaan zijn. Wij wilden er al een aantal jaren heen maar als we in de buurt waren dan goot het van de regen en dus gingen we dan niet. Dus dappere dames nog veel wandelplezier en pas op voor het uitglijden.
  6. Ko Nienhuis:
    24 mei 2017
  7. Jos Nienhuis:
    24 mei 2017
    Leuk die dagelijkse verhalen! :)
    Geniet er van dames!
  8. Marina Visser:
    25 mei 2017
    wat leuk dames, om zo jullie te volgen! spannend mooie verhalen! Geniet van jullie lang gekoesterde reis!
  9. Ine Schellinger:
    27 mei 2017
    Ik geniet van jullie verhalen. Soms doodmoe maar toch vol goede moed verder. Zalig!! Liefs Ine