Samen al 4 kilo in gewicht afgenomen!

27 mei 2017 - Bilbao, Spanje

Vanmorgen werden we om 6.30 uur met een vrolijk muziekjegewekt door José. Na het ontbijt op pad naar Bilbao. Het weer was aangenaam fris na een giga onweersbui gisterenavond.Na +/_ 40 minuten lopen zijn we alweer gestopt voor onze erste cappuccino. We liepen langs het stadje Zamudio waar We bij het postkantoor bij 4 kg aan overtollige bagage richting huis hebben verstuurd.  M.n. Marfa was goed bepakt van huis gegaan en kon veel missen. Zo dat luchte op!

Nu een forse klim van 350 mt. Je zegt het sneller dan dat je het loopt. Om +/_ 14.00 u waren we in Bilbao.  De tocht was goed te doen, maar toch hier en daar lastig. Lastig was ook de speurtocht naar de herberg. De bewegwijzering (pillen en bodje)waren summier. Om 15.00 uur kwamen we bij onze herberg aan. We waren eerste klantjes van Carlos en kregen de 2 bedjes benedenverdieping de stapelbedden. Het is een prima accommodatie,  lees school. Ons wasje zit al in de wasmachine en Carlos hevelt het straks over in de droger.Wat eenLuxe! By the way: je moet Spanjaarden de middag niet naar de weg vragen. Door hun levensstijl en hun heerlijke vino zijn ze niet duidelijk In hun aanwijzigingen,  maar wel Baskische lang van stof. Zo; ook nog een goede tip van ons uit Bilbao gratis en voor niks.

Hartelijke groet van Jeannette en Marfa

1. Ko Nienhuis:
    27 mei 2017
    Het gaat goed! Volhouden! We don't care if you only love us! Sterkte, super hoor.
  2. Ko Nienhuis:
    28 mei 2017
    Never give up. When your heart becomes tired, just walk with your legs - but move on.(Paulo Coelho)
  3. Marina Visser:
    28 mei 2017
    Ik bedoelde natuurlijk: keep Going!! en wat een mooie foto's prachtig uitzicht!
    Sportieve knuffels en groeten.
  4. Jos Nienhuis:
    28 mei 2017
    Goed bezig dames! Leuke foto's ook. Zet hem op!
  5. Lex Steijn:
    28 mei 2017
    Hallo Marfa ! Ik lees jullie verhalen met veel belangstelling en plezier . Wat een belevenis ! Veel succes met de rest van de tocht en keep safe . Hartelijke groet van Lex.
  6. Evelien:
    28 mei 2017
    Volgens mij hebben jullie nu wel een dag of drie wijn op een terras verdiend. Iets wat je voor je plezier doet moet wel leuk blijven hoor!
  7. Jan van de Ven:
    28 mei 2017
    Wel fijn een rustdag in Bilbao. Ik hoop voor jullie dat de regen voorbij is. Het museum even bekijken (aan de buitenkant dan). Veel sterkte met de volgende tocht.